Wielu studentów decyduje się na pracę dorywczą. Jest to często podyktowane brakiem dostatecznej ilości środków pieniężnych, zdobyciem pierwszego doświadczenia zawodowego, lub też innymi powodami. Popularnym miejscem zarobku wśród studentów jest call center. O pracy w tym zawodzie krąży nieskończona liczba historii, czasami mało pochlebnych. Jednak istnieje wiele powodów, dla których warto, przynajmniej na kilka miesięcy, zatrudnić się na stanowisku konsultanta telefonicznego. Jest to o tyle wygodna praca dla studentów, że umożliwia dostosowanie grafiku do planu zajęć. Ponadto będąc konsultantem można nauczyć się szeregu rzeczy – praca pod presją czasu, często też pod presją stresu. Wymaga ona uodpornienia się na krytykę, ponieważ często można usłyszeć szereg nieprzyjemnych słów od osób po drugiej stronie słuchawki. Idąc dalej, praca ta uczy sprzedaży, co w przyszłości możne przydać się na wielu stanowiskach. Tak, więc bycie konsultantem telefonicznym, choć owianie złą sławą, może okazać się cennym doświadczeniem zawodowym.

firmator.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here